Prace nad projektem budżetu
W związku z trwającą procedurą przygotowania projektu uchwały budżetowej na 2025 rok istnieje możliwość składania propozycji zadań do realizacji w 2025 roku w zakresie zadań własnych gminy i powiatu, o których mowa w ustawie o samorządzie gminnym i ustawie o samorządzie powiatowym.
Wniosek winien zawierać dane korespondencyjne wnioskodawcy, opis zadania oraz podpis wnioskodawcy. Wnioski można składać w każdym czasie, z tym że złożenie wniosku do 4 października 2024 roku zwiększy szanse ujęcia zgłoszonego zadania w projekcie budżetu miasta na 2025 rok.
Sposób składania wniosków: zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
Adres korespondencyjny:
Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
Kancelaria ogólna
ul. Sikorskiego 4
66-400 Gorzów Wielkopolski
e-mail: kancelaria@um.gorzow.pl
fax: 957355670
Wydział Promocji i Informacji
fot. Bartłomiej Nowosielski