Prace nad projektem budżetu

Zdjęcie do Prace nad projektem budżetu

W związku z trwającą procedurą przygotowania projektu uchwały budżetowej na 2025 rok istnieje możliwość składania propozycji zadań do realizacji w 2025 roku w zakresie zadań własnych gminy i powiatu, o których mowa w ustawie o samorządzie gminnym i ustawie o samorządzie powiatowym.

Wniosek winien zawierać dane korespondencyjne wnioskodawcy, opis zadania oraz podpis wnioskodawcy. Wnioski można składać w każdym czasie, z tym że złożenie wniosku do 4 października 2024 roku zwiększy szanse ujęcia zgłoszonego zadania w projekcie budżetu miasta na 2025 rok.

Sposób składania wniosków: zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.

Adres korespondencyjny:

Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
Kancelaria ogólna
ul. Sikorskiego 4
66-400 Gorzów Wielkopolski
e-mail: kancelaria@um.gorzow.pl
fax: 957355670

 

Wydział Promocji i Informacji
fot. Bartłomiej Nowosielski

powrót  do kategorii
Poprzedni Następny

Pozostałe
aktualności

DO GÓRY
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Ok
Twoja przeglądarka blokuje powiadomienia. Kliknij Bezpieczna (Secure) i kliknij Zezwalaj
Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!
Przeglądasz tę stronę w trybie offline.
Przeglądasz tę stronę w trybie online.