30. Kampania tożsamościowa GORZÓW #Stąd Jestem

Lokalizacja:

Przedsięwzięcie niezlokalizowane, dotyczy całości obszaru rewitalizacji. 

Opis przedsięwzięcia:

W ramach kampanii realizowane są działania  angażujące mieszkańców, które zaprojektowano w oparciu o historię miasta, dorobek lokalnych artystów, osiągnięcia mieszkańców w mieście i poza nim - często również za granicą. Celem zadania jest pokazanie, że z Gorzowa Wielkopolskiego pochodzą ludzie odważni, otwarci na świat, którzy dążą do realizacji swoich marzeń i je spełniają.  Kampania GORZÓW#Stąd ma pokazać, że Gorzów Wielkopolski to miasto wyjątkowe: dobre do życia, świetne do pracy, jeszcze lepsze do startu zawodowego, realizacji pasji i prywatnych celów. Z Gorzowa Wielkopolskiego pochodzą ludzie, którym się udało, którzy nie boją się realizować marzeń i osiągać celów. W kampanię, która służył rozwojowi miasta, należy wpisać cele związane z zachęcaniem do zamieszkania w podobszarach rewitalizacji.

Opis oddziaływania na kryzys:   
W pierwotnej diagnozie do Gminnego Programu Rewitalizacji jako elementy kryzysu wskazano rozpoznany wśród mieszkańców brak pozytywnej identyfikacji z miastem, zwłaszcza wśród mieszkańców obszaru rewitalizacji. W kolejnych badaniach wykazano znaczny odpływ mieszkańców z obszarów rewitalizacji oraz potwierdzono potrzebę tworzenia zachęt do osiedlania się na obszarach rewitalizacji, w szczególności na podobszarach R3 i R1.    

Szacunkowa wartość i źródło finansowania    
Zadanie realizowane w ramach bieżącej działalności.    

Podmiot realizujący   
Miasto Gorzów Wielkopolski    

Prognozowane rezultaty:

Możliwość głębszego zakorzenienia się w życie Gorzowa Wielkopolskiego poprzez pozytywną identyfikację oraz przeciwdziałanie odpływowi mieszkańców z obszarów rewitalizacji.

Wskaźnik oceny prognozowanych rezultatów:
Wskaźnikiem rezultatu zmniejszenie  spadku liczby mieszkańców obszarów rewitalizacji monitorowany w cyklach trzyletnich.  Wartość referencyjna – utrzymanie spadku na poziomie 12%. Gdzie za punkt odniesienia przyjmuje się rok 2016.          

Cele realizowane przez przedsięwzięcie:
Cel szczegółowy 1.10. Budować poczucie dumy z bycia Gorzowianinem.

Dominujący typ interwencji    
Przedsięwzięcie o charakterze społeczno – gospodarczym.

Komplementarność:
    Występuje synergia z następującymi przedsięwzięciami rewitalizacyjnymi:
•    Jest Moc! Program żywego uczestnictwa w kulturze;
•    Centra Aktywności Mieszkańców;
•    Środowiskowe programy profilaktyczne skierowane do dzieci i młodzieży.

Sposób zapewnienia dostępności:
Działania w ramach kampanii spełniają wymogi dostępności cyfrowej i informacyjno komunikacyjnej.
               

Więcej informacji na temat projektu:

Gorzów stąd jestem

DO GÓRY
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Ok
Twoja przeglądarka blokuje powiadomienia. Kliknij Bezpieczna (Secure) i kliknij Zezwalaj
Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!
Przeglądasz tę stronę w trybie offline.
Przeglądasz tę stronę w trybie online.