Powróć do: Sprawy społeczne

Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

Zadania komisji:
  • podejmowanie czynności zmierzających do orzeczenia o zastosowaniu wobec osoby uzależnionej od alkoholu obowiązku poddania się leczeniu w zakładzie lecznictwa odwykowego;
  • kontrolowanie przestrzegania zasad i warunków korzystania z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
  • wydawanie opinii o zgodności lokalizacji punktu sprzedaży i podawania napojów alkoholowych z uchwałami Rady Miasta w sprawie limitów punktów sprzedaży i zasad usytuowania;
  • inicjowanie działań związanych z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów alkoholowych, zgodnie z ustawą o wychowaniu w trzeźwości i rozwiązywaniu problemów alkoholowych oraz Miejskim Programem Przeciwdziałania Uzależnieniom, uchwalanym corocznie przez Radę Miasta Gorzowa Wielkopolskiego.
Nadzór merytoryczny i finansowy nad  realizacją zadań MKRPA sprawuje Wydział Spraw Społecznych Urzędu Miasta Gorzowa Wielkopolskiego.
 
Zapraszamy do Biuletynu Informacji Publicznej, gdzie odnajdą Państwo więcej informacji.
DO GÓRY
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Ok
Twoja przeglądarka blokuje powiadomienia. Kliknij Bezpieczna (Secure) i kliknij Zezwalaj
Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!
Przeglądasz tę stronę w trybie offline.
Przeglądasz tę stronę w trybie online.