Jacek Piotr Wójcicki
Prezydent Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
(ur. 1981 r.)
Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego, studiów licencjackich na kierunku Organizacja i Obsługa Rekreacji i Turystyki Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Gorzowie oraz studiów podyplomowych: Coachingu Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, Zarządzania Zasobami Ludzkimi Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Marketingu i Doradztwa Politycznego Uniwersytetu Warszawskiego, Public Relations UAM w Poznaniu oraz Zarządzania Kryzysowego i Obrony Cywilnej Wyższej Szkoły Biznesu w Gorzowie.
W latach 2006-2014 wójt Gminy Deszczno, wiceprezes zarządu Zrzeszenia Prezydentów, Burmistrzów i Wójtów Województwa Lubuskiego (od 2011), wiceprzewodniczący zarządu Związku Celowego Gmin MG-6 (od 2011), radny oraz przewodniczący Komisji Bezpieczeństwa Rady Gminy Deszczno (2002-2006), członek komitetu monitorującego LRPO z ramienia Euroregionu Pro Europa Viadrina oraz Lubuskiej Rady ds. Społeczeństwa Informacyjnego. Strażak - ratownik, członek Ochotniczej Straży Pożarnej w Deszcznie oraz wolontariusz Fundacji ,,Mam Marzenie”, organizował pomoc dla powodzian, współorganizował wypoczynek dla dzieci z terenu zalanej gminy Gąbin.
Otrzymał brązowy medal za zasługi dla policji, brązowy medal za zasługi dla obronności kraju oraz srebrny medal za zasługi dla pożarnictwa. W 2010 r. zajął drugie miejsce w plebiscycie Pulsu Biznesu ,,Samorządowiec roku 2010”, dwa lata później został w nim wyróżniony jako Samorządowy Menedżer Regionu.
Zainteresowania: samorząd, logistyka, góry.
Izabela Piotrowicz
I Zastępca Prezydenta Miasta
(ur. 1987 r.)
Izabela Piotrowicz jest absolwentką Wyższej Szkoły Biznesu oraz menedżerką po studiach MBA w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Przed objęciem funkcji przez 8 lat była dyrektorem Biura Zamiejscowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Gorzowie Wielkopolskim. Posiada duże doświadczenie w zarządzaniu w samorządzie oraz wdrażaniu funduszy pomocowych Unii Europejskiej. Koordynatorka budowy Centrum Kompetencji Cyfrowych i Usług Wspólnych w Gorzowie – projektu samorządu województwa finansowanego ze środków RPO – Lubuskie 2020. Radna Rady Miasta Gorzowa Wielkopolskiego dwóch kadencji (2014-2018 i 2024-). Autorka i uczestniczka wielu projektów społecznych i promocyjnych.
Jacek Szymankiewicz
Zastępca Prezydenta Miasta
(ur. 1973 r.)
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego oraz studiów podyplomowych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Specjalista z zakresu gospodarki nieruchomościami i procesu inwestycyjnego. Prawnik administratywista, z kilkunastoletnim doświadczeniem szkoleniowym. Członek Państwowej Komisji Kwalifikacyjnej ds. Nadawania Uprawnień i Licencji Państwowych w zakresie gospodarki nieruchomościami. W latach 1997-2009 pracownik Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie, następnie od 2009 do 2014 r. członek Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie. Zainteresowania: sport, literatura faktu, strategiczne gry planszowe.
Małgorzata Domagała
Zastępca Prezydenta Miasta
(ur. 1967 r.)
Jest ekonomistą, doświadczonym pracownikiem sektora administracji publicznej i samorządowej. Zajmowała się pozyskiwaniem funduszy europejskich. Była dyrektorem Biura Zarządzania Funduszami Europejskimi w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim. Była też szefem biura Zachodniej Izby Gospodarczej. Pracowała w Wyższej Szkole Biznesu.
Zajmowała się zagadnieniami społecznymi. Była kierownikiem Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej w Gorzowie. W subregionie gorzowskim doprowadziła do podpisania umów partnerskich, powołujących klaster Centów Integracji Społecznej i Klubów Integracji Społecznej. W minionej kadencji samorządowej była starostą gorzowskim. Doprowadziła do spłaty wielomilionowego zadłużenia wobec pracowników szpitala w Kostrzynie. Przyczyniła się do powstania Zakładu Aktywności Zawodowej w Kamieniu Wielkim.
Bartosz Kmita
Sekretarz Miasta
(ur. 1985 r.)
Jest absolwentem informatyki i ekonometrii Uniwersytetu Szczecińskiego. Ukończył studia podyplomowe z doradztwa personalnego i zarządzania zasobami ludzkimi w Wyższej Szkole Łużyckiej w Żarach. Uczestniczył w projekcie, na podstawie którego powstała książka "Poradnik dobrego urzędnika".
Bartosz Kmita posiada 14-letnie doświadczenie w pracy w samorządzie. Przez ponad dekadę pracował jako zastępca naczelnika w Starostwie Powiatowym w Gorzowie Wielkopolskim, a następnie został powołany na stanowisko dyrektora Wydziału Komunikacji w Urzędzie Miasta w Gorzowie Wielkopolskim. Zainteresowania: sport, łowiectwo, turystyka górska, literatura.
Agnieszka Kaczmarek
Skarbnik Miasta
(ur. 1978 r.)
Absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu na kierunku marketing i zarządzanie oraz studiów podyplomowych zorganizowanych przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji dla skarbników i sekretarzy w zakresie Akademii Liderów Samorządowych na Wydziale Finansów i Bankowości Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Ukończyła wiele kursów i szkoleń z zakresu budżetu, finansów, rachunkowości i podatków. Dyplomowany księgowy oraz biegły rewident z doświadczeniem w badaniu i przeglądzie sprawozdań finansowych spółek komunalnych. Od 2004 r. członek Stowarzyszenia Księgowych w Polsce, a od 2010 r. członek Okręgowej Komisji Rewizyjnej w Oddziale Okręgowym w Gorzowie. Przez pięć lat pracownik Wydziału Budżetu i Rachunkowości Urzędu Miasta w Gorzowie, później, przez siedem lat - skarbnik Gminy Deszczno. W wolnych chwilach lubi słuchać poezji śpiewanej lub popływać na Słowiance.