Lokalizacja:
Przedsięwzięcie dotyczy całości podobszaru R1.
Opis przedsięwzięcia:
Miasto wspólnie z przedsiębiorcami z obszaru rewitalizacji wypracuje i będzie prowadzić intensywną kampanię promocyjną obszaru. Promocja ta w znaczącej części będzie skierowana do samych mieszkańców Gorzowa Wielkopolskiego, którzy powinni poznać nowy potencjał gospodarczy centrum miasta i stać się jego trwałymi klientami.
Opis oddziaływania na kryzys:
Przedsięwzięcie jest nastawione na przełamanie utrwalonej dekoniunktury gospodarczej w centrum miasta (szczegółowa diagnoza, Konkluzje: 17, 18 i 19).
Szacunkowa wartość i źródło finansowania
Zadanie realizowane/koordynowane w ramach bieżącej działalności z udziałem środków zewnętrznych.
Podmiot realizujący
Miasto Gorzów Wielkopolski
Prognozowane rezultaty:
Skoordynowana akcja promocyjna na obszarze rewitalizacji.
Wskaźnik oceny prognozowanych rezultatów:
Wskaźnikiem rezultatu będzie liczba podmiotów gospodarczych biorących udział w inicjatywach realizowanych w ramach przedsięwzięcia w danym roku. Wartość bazowa 0, wartość referencyjna 15.
Cele realizowane przez przedsięwzięcie:
Cel szczegółowy 3.1. Promować gospodarczo centrum miasta
Dominujący typ interwencji
Przedsięwzięcie o charakterze społeczno - gospodarczym
Komplementarność:
Występuje synergia z przedsięwzięciem rewitalizacyjnym: „Gorzowska mapa atrakcji” wsparcie tematyzacji przestrzeni miejskiej.
Komplementarność międzyokresowa
To przedsięwzięcie jest komplementarne międzyokresowo ze zrealizowanym w okresie programowania 2007 – 2013 przedsięwzięciem inwestycyjnym Rewitalizacja Bulwaru Nadwarciańskiego Wschodniego poprzez adaptację infrastruktury technicznej na cele kulturowe, rekreacyjne i turystyczne.
Komplementarność w tym przypadku polega na tym, że działania miękkie zaplanowane w ramach tego przedsięwzięcia będą wykorzystywały sieć współpracy przedsiębiorców i częściowo infrastrukturę, jaka powstała w ramach projektu finansowanego w poprzednim okresie programowania.
Sposób zapewnienia dostępności:
Spełnianie wymogów dostępności cyfrowej i informacyjno komunikacyjnej podczas informowania o wydarzeniach w ramach przedsięwzięcia.