Partnerom Programu Karta Seniora oferujemy wiele korzyści, np.:
- nadajemy Partnerowi miano „Instytucji Przyjaznej Seniorom” (specjalny plakat-naklejka z logo programu), co daje możliwość kreowania atrakcyjnego wizerunku firmy/sklepu/instytucji,
- promujemy logo Partnera na stronie miasta www.gorzow.pl,
- umieszczamy dane Partnera w Katalogu Zniżek,
- systematycznie umieszczamy informacje o Partnerze w publikacjach miejskich: „Gorzowskich Wiadomościach Samorządowych”, na stronie miasta oraz na fanpage’u,
- poprzez promocję dajemy szansę na zwiększenie rozpoznawalności i wzrost zainteresowania ofertą Partnera,
- sklep/firma/instytucja ma możliwość współkreowania pozytywnego wizerunku seniorów w naszym mieście,
- umożliwiamy budowania długotrwałych relacji z klientami.
Zapraszamy do składania propozycji ulg i zniżek dla seniorów korzystających z Gorzowskiej Karty Seniora.
Jak przystąpić do gorzowskiego Programu Karta Seniora?
Wystarczy wypełnić wniosek o przystąpienie do programu (do pobrania poniżej) oraz wybrać jeden ze sposobów przekazania go do Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp.:
- mailowo - można przesłać skan wniosku drogą mailową na adres: wss@um.gorzow.pl;
- osobiście - można złożyć wniosek w Kancelarii Urzędu Miasta przy ul. Sikorskiego 4 lub przy ul. Myśliborskiej 34 w Gorzowie Wlkp. lub w Wydziale Spraw Społecznych przy ul. Teatralnej 26 w Gorzowie Wlkp.
- pocztą - na adres Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul. Sikorskiego 4, 66-400 Gorzów Wlkp.
- faksem - pod numer 95 7355 678
Z każdym podmiotem, który przystąpi do programu zostanie zawarte porozumienie o współpracy.
We wszystkich kwestiach dotyczących chęci przystąpienia do programu, mogą się Państwo kontaktować z pracownikami Wydziału Spraw Społecznych Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. pod nr tel 95 7355 565 e-mail: wss@um.gorzow.pl, fax 95 7355 678.