Powróć do: Projekty Miasta

Wspólna promocja gospodarcza Gorzowa Wielkopolskiego, Bogdańca, Deszczna, Kłodawy i Santoka – etap II

Zadanie realizowane w ramach działania 1.4 Promocja regionu i umiędzynarodowienie sektora MŚP Poddziałanie 1.4.2 Promocja regionu – ZIT Gorzów Wlkp. Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020

Wartość inwestycji: 5 689 372,62 zł

Kwota dofinansowania: 5 632 478,83 zł

 

Przedmiotem projektu jest wspólna promocja 5 gmin wchodzących w skład (MOF GW) celem pokazania obszaru MOF jako narzędzia integracji polityki przestrzennej, społecznej i gospodarczej, wytworzenia społecznego postrzegania gmin jako jednego, spójnego i atrakcyjnego obszaru gospodarczo- społecznego, inicjowanie i wspomaganie współpracy pomiędzy przedsiębiorcami

Działania w projekcie obejmują:

1. promocja (endogeniczna):

1.1.Konferencja prasowa.

1.2. Spotkania z lokalnym środowiskiem gospod.

1.3. Prezentacja na sezonowych wydarz. lokalnych.

1.4. Forum Gospodarcze MOF GW.

1.5. Imprezy plenerowe prezentujące walory MOF GW.

2. Promocja zewnętrzna:

2.1. Kampania medialna oraz współpraca z dziennikarzami.

2.2. Wizyty studyjne dziennikarzy.

2.3. Targi krajowe.

2.4. Targi zagraniczne.

2.5. Promocja ogólnopolska- kampania wizualna w środkach transportu zbiorowego.

3. Materiały promocyjno - inform.

4. Wyposażenie Sali Konferencyjnej dla obsługi Biznesu i Inwestora.

5. Informacja i promocja projektu.

6. Zarządzanie projektem.

7. Test pomocy publicznej.

8. Tłumaczenia.

 

Wspólna promocja gospodarcze MOF jest narzędziem mającym służyć propagowaniu wiedzy o wspólnym potencjale i możliwościach rozwoju obszaru złożonego z miasta Gorzowa Wielkopolskiego oraz gmin Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa i Santok. Stanowi program ściśle powiązany z dokumentami fundamentalnymi dla MOF GW: Strategią Rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Gorzowa Wielkopolskiego i Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych MOF GW. Kluczowym wyznacznikiem kształtu każdego programu promocyjnego są cele wyznaczone przed działaniami promocyjnymi, adresaci przekazów promocyjnych i ich kierunki. Ich określenie pozwala na generowanie efektywnych komunikatów i aktywności promocyjnych, pozwalających osiągnąć zamierzony efekt.

 

Głównym celem promocji MOF GW jest przedstawienie wspólnego obszaru Bogdańca, Deszczna, Kłodawy, Santoka oraz Gorzowa Wlkp. jako przestrzeni sprawnie zarządzanej, korzystnie usytuowanej, spójnej komunikacyjnie, dysponującej wykształconą kadrą oraz rozwiniętą infrastrukturą społeczną, a tym samym: oferującą na swoim obszarze atrakcyjne warunki lokowania i rozwijania działalności gospodarczej.

powrót
DO GÓRY
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Ok
Twoja przeglądarka blokuje powiadomienia. Kliknij Bezpieczna (Secure) i kliknij Zezwalaj
Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!
Przeglądasz tę stronę w trybie offline.
Przeglądasz tę stronę w trybie online.