Powróć do: Sprawy społeczne

Gorzowska Karta Mieszkańca

Celem programu jest m.in. poprawa warunków życia mieszkańców i umacnianie poczucia tożsamości lokalnej; zwiększanie dostępności i zachęcenie do udziału w miejskich wydarzeniach kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych; wsparcie lokalnych przedsiębiorców oraz zachęcenie do osiedlania się w mieście. Karta uprawnia do korzystania z ulg i zniżek oferowanych przez Miasto oraz Partnerów Programu.

Kto jest uprawniony do otrzymania Gorzowskiej Karty Mieszkańca?
Osoby mieszkające oraz rozliczające podatek dochodowy w Gorzowie Wielkopolskim, niezależnie od osiągania dochodu.
Osoby prowadzące gospodarstwo rolne na terenie miasta i rozliczające się z podatku rolnego w Gorzowie Wielkopolskim.
Dzieci tych osób:
Własne oraz dzieci pozostające pod opieką prawną do ukończenia 18 roku życia
Dzieci kontynuujące naukę do ukończenia 25 roku życia
oraz dzieci przebywające w placówkach opiekuńczo-wychowawczych.

Ważne!
Gorzowska Karta Mieszkańca przyznawana jest na czas określony, aby zachować ciągłość należy złożyć wniosek o przedłużenie Karty w miesiącu, w którym jej termin dobiega końca. Z wnioskiem oprócz wymaganych dokumentów należy mieć przy sobie Kartę, którą chcemy przedłużyć.
Za wydanie duplikatu Karty pobiera się opłatę w wysokości 10 zł, płatną na konto Urzędu Miasta nr 09 1020 4795 0000 9402 0474 5768 
We wszystkich kwestiach dotyczących GKM mogą się Państwo kontaktować z pracownikami Wydziału Spraw Społecznych Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. pod nr tel. 95 7355 565, e-mail: wss@um.gorzow.pl 

DO GÓRY
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Ok
Twoja przeglądarka blokuje powiadomienia. Kliknij Bezpieczna (Secure) i kliknij Zezwalaj
Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!
Przeglądasz tę stronę w trybie offline.
Przeglądasz tę stronę w trybie online.