Zapraszamy partnerów do składania propozycji ulg i zniżek dla posiadaczy Gorzowskiej Karty Mieszkańca.
Partnerom Programu "Gorzowska Karta Mieszkańca" oferujemy wiele korzyści, np.:
- nadajemy Partnerowi miano „Instytucji Przyjaznej Mieszkańcom”, co daje możliwość kreowania atrakcyjnego wizerunku firmy/sklepu/instytucji,
- umieszczamy dane Partnera w Katalogu Zniżek,
- poprzez promocję dajemy szansę na zwiększenie rozpoznawalności i wzrost zainteresowania ofertą Partnera,
- sklep/firma/instytucja ma możliwość współkreowania pozytywnego wizerunku mieszkańców Gorzowa,
- umożliwiamy budowania długotrwałych relacji z klientami.
Jak przystąpić do gorzowskiego Programu Karta Mieszkańca?
Wystarczy wypełnić deklarację przystąpienie do programu (do pobrania poniżej) oraz wybrać jeden ze sposobów przekazania go do Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp.:
- mailowo - można przesłać skan wniosku drogą mailową na adres: wss@um.gorzow.pl;
- osobiście - można złożyć wniosek w Kancelarii Urzędu Miasta przy ul. Sikorskiego 4 lub przy ul. Myśliborskiej 34 w Gorzowie Wlkp.;
- pocztą - na adres Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul. Sikorskiego 4, 66-400 Gorzów Wlkp.;
- faksem - pod numer 95 7355 678.
Z każdym podmiotem, który przystąpi do programu zostanie zawarte porozumienie o współpracy.
We wszystkich kwestiach dotyczących chęci przystąpienia do programu, mogą się Państwo kontaktować z pracownikami Wydziału Spraw Społecznych Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. pod nr tel. 95 7355 565, e-mail: wss@um.gorzow.pl, fax 95 7355 678.