Powróć do: Karta Mieszkańca

Dla partnerów

Zapraszamy partnerów do składania propozycji ulg i zniżek dla posiadaczy Gorzowskiej Karty Mieszkańca.

Partnerom Programu "Gorzowska Karta Mieszkańca" oferujemy wiele korzyści, np.:

  • nadajemy Partnerowi miano „Instytucji Przyjaznej Mieszkańcom”, co daje możliwość kreowania atrakcyjnego wizerunku firmy/sklepu/instytucji,
  • umieszczamy dane Partnera w Katalogu Zniżek,
  • poprzez promocję dajemy szansę na zwiększenie rozpoznawalności i wzrost zainteresowania ofertą Partnera,
  • sklep/firma/instytucja ma możliwość współkreowania pozytywnego wizerunku mieszkańców Gorzowa,
  • umożliwiamy budowania długotrwałych relacji z klientami.

 
 
Jak przystąpić do gorzowskiego Programu Karta Mieszkańca?
 
Wystarczy wypełnić deklarację przystąpienie do programu (do pobrania poniżej) oraz wybrać jeden ze sposobów przekazania go do Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp.:

  • mailowo - można przesłać skan wniosku drogą mailową na adres: wss@um.gorzow.pl;
  • osobiście - można złożyć wniosek w Kancelarii Urzędu Miasta przy ul. Sikorskiego 4 lub przy ul. Myśliborskiej 34 w Gorzowie Wlkp.;
  • pocztą - na adres Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul. Sikorskiego 4, 66-400 Gorzów Wlkp.;
  • faksem - pod numer 95 7355 678.

 
Z każdym podmiotem, który przystąpi do programu zostanie zawarte porozumienie o współpracy.
 
We wszystkich kwestiach dotyczących chęci przystąpienia do programu, mogą się Państwo kontaktować z pracownikami Wydziału Spraw Społecznych Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. pod nr tel. 95 7355 565, e-mail: wss@um.gorzow.pl, fax 95 7355 678.

DO GÓRY
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Ok
Twoja przeglądarka blokuje powiadomienia. Kliknij Bezpieczna (Secure) i kliknij Zezwalaj
Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!
Przeglądasz tę stronę w trybie offline.
Przeglądasz tę stronę w trybie online.